Typy reklamy zewnętrznej


Reklama zewnętrzna swoją wziętość zawdzięcza przede wszystkim dwóm cechom: wysokiej częstotliwości kontaktów z przekazem, wynikającej z ulokowania w przestrzeni ogólnodostępnej wielu nośników a także prostego przedstawienia towaru, bazującego na nośnych znakach oraz chwytliwych hasłach.
Dlatego też nośniki outdoorowe stanowią jeden z najistotniejszych, najstarszych oraz najpopularniejszych środków promocji.

notatki

Autor: Laurie Sullivan
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli idzie o billboardy Łódź ich wziętość wynika z tego, iż zlokalizowane są w ważnych ciągach komunikacyjnych dużych miejscowości, zarówno mierzonych do pieszych, jak także tych samochodowych. Z reguły wybieranymi do tego miejscami są centra miast, otoczenia punktów dystrybucji, wnętrza często odwiedzanych budynków typu galerie handlowe, dworce, a również ulice o ogromnym natężeniu ruchu oraz autostrady. Wyróżniają się ogromną powierzchnią (szczególnie reklamy wielkoformatowe) nad tradycyjnymi nośnikami reklamy.
bilboard

Źródło: flickr.com

Reklamy outdoorowe, billboardy Łódź oraz reklama pneumatyczna są idealne do przeprowadzenia produktowej ogólnopolskiej kampanii czy też wyłącznie lokalnej.

Po przeczytaniu tego tekstu, polecam rozlicz pit online odmienne wiadomości na przedstawiany wątek, które okażą się podobnie zajmujące.

Właśnie owa wszechstronność, elastyczność powoduje, że sięgają po nie tak w wyższym stopniu, jak też mniej znane marki. Ponadplanowym pozytywem, przyciągającym reklamodawców jest wprost niepoliczalny odbiór tego rodzaju reklamy, w formie wielokrotnego kontaktu wzrokowego w ciągu miesiąca ekspozycji. Outdoor w przeciwieństwie do czasopism przenosi samo merITum reklamy. Tego wariantu reklama pomału się digitalizuje, natomiast pojawiające się coraz nagminniej ekrany zastępują tablice.

Na outdoor w naszym kraju zazwyczaj stawia sektor finansowy, telekomunikacyjny jak też producenci napitków oraz alkoholi.