
reklama typu outdoor łączy się z dużym rozmiarem, nowoczesnymi nośnikami, a nawet nietypowymi podejściami. Zawiera ona szerokie spektrum mediów – od dynamicznych (mieniące się światła) do biernych (plakat).
Lokowana jest na ulicy, w miejscach użyteczności publicznej oraz w środkach komunikacji . Jest to przesył reklamowy, jaki różni się od pozostałych nośników. Reklama typu outdoor – w przeciwieństwie do reklam umieszczanych w mediach – nie zmierza do dostarczenia jak największej ilości wiadomości. Jej celem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji wyrobu. Niekiedy przekaz – aby zakorzenić się w świadomości – ogranicza się do podania jednego wyrazu, przykładowo nazwy firmy. I to niejednokrotnie wystarcza, ażeby łączyć konkretny wyrób z jego marką. Reklama zewnętrzna, ażeby była efektywna, musi zatem obejmować minimum słów jak też maksimum fragmentów ekspresywnych- zdecydowanie więcej odnajdziesz pod tym adresem. Mało tego, w wypadku reklamy typu outdoor, stosuje się regułę stopniowego napięcia – czyli zaczęcia kampanii od komunikatu, który intryguje, wabi swoją tajemniczością. Kolejne reklamy powinny być spójnym rozwinięciem pierwszego, aż do finalnego komunikatu będącego rozwiązaniem zagadki.

Źródło: pixabay.com
Obecnie technika daje wręcz nieograniczone możliwości kreacji reklamy outdoorowej. Outdoor, w dzisiejszych czasach, to już nie tylko zwykłe billboardy Katowice z zadrukowaną propozycją.
Pokazały się na przykład trójwymiarowe, czy „wystające” poza billboard fragmenty (2 albo 3D) czy też inskrypcje typu day&night (dostrzegalne w nocy a także w ciągu dnia), natomiast dzięki cyfrowym mediom lub projektorom mamy możliwość wyświetlenia reklamy na budynkach, chodniku, i na pochmurnym niebie.
Te intrygujące posty posiadają swoją kontynuację. Masz ochotę się z nią zapoznać? Więc idź do serwisu (https://www.account-pl.eu/publikacje/profesjonalny-osad-jako-fundament-rewizji-finansowej) i tam rozkoszuj się frapującymi informacjami.
Obecnie billboardy Gdynia możemy zobaczyć wszędzie- więcej.