

Postaw na skutecznośćProdukcja spotów reklamowych, jingle radiowe, notatka w prasie, a może zobacz ofertę neonów w Krakowie – W aktualnych czasach przedsiębiorcy mają ogrom możliwości na wydajne rozreklamowanie własnego wyroby. I chociaż mogłoby się wydawać, iż najkorzystniej jest skorzystać z każdego dostępnego środka przekazu, tak naprawdę nie jest to do końca odpowiednia strategia.
Zdecyduj się na formę
W trakcie przygotowywania promocji firmy trzeba zastanowić się nad jej formą oraz wybrać najskuteczniejsze rozwiązanie. Przykładowo decydując się na telewizyjny spot reklamowy, możemy pokazać działanie produktu, a jednocześnie dotrzeć do dużej grupy odbiorców, ale musimy też liczyć się z niemałymi kosztami związanymi z tworzeniem, jak też emitowaniem takiej reklamy. Z pewnością o wiele tańszym rozwiązaniem jest reklama prasowa (sprawdź tą propozycję), którą do tego da się sprawnie zmienić (i na przykład poinformować o ograniczonej w czasie promocji), ale nie jesteśmy w stanie w niej ukazać naszego towaru w działaniu. W trakcie doboru reklamy należy te zagadnienia wziąć pod rozwagę.