
Jednym z najczęściej stosowanych nośników promocyjnych jest wizytówka. W przypadku takiego towaru dużą rolę posiada nie tyle jej cena czy projekt graficzny, co odmiana papieru, czyli tzw.

Źródło: Future PR
gramatura. Aktualnie pewnym standardem jest wydruk wizytówek na papierze kredowym posiadającym gramaturę 350g/m2.
Często dobór właściwego papieru ma wpływ na sposób traktowania jej posiadacza i jego działalności. Z tego też powodu niektóre osoby mogą być zainteresowane drukowaniem wyłącznie na papierze dekoracyjnym. Z drugiej strony posiadaczom np. sklepów motoryzacyjnych bez problemu wystarczyłyby wizytówki klasyczne. Wykorzystywany tam papier kredowy charakteryzuje się dobrą jakością i jest odmianą, która jest najczęściej zamawiana przez klientów.
Będziemy zobowiązani za każde komentarze ze strony. Są one dla nas ważne, gdyż informują, czy nasze posty docierają do czytelników i jak bywają rozumiane.
Jest to matowy papier mający gramaturę 350g/m2. Takie jego cechy jak grubość czy też sztywność czynią, że doskonale nadaje się do drukowania większości wizytówek. Te cechy sprawiają, że nie niszczy się zbyt prędko. Można także go połączyć z różnorakimi uszlachetnieniami w formie chociażby lśniącej folii. To bardzo prosty sposób na nadanie takim produktom w większym stopniu eleganckiego wyglądu.

Źródło: http://www.flickr.com
Wizytówka pełni swoje podstawowe role, z których najważniejszą jest przekazywanie informacji o konkretnej osobie lub korporacji. Powinny zatem zwracać na siebie wzrok oraz być czytelne dla klientów. Można by to otrzymać nie tylko przez rodzaj papieru, lecz także przez atrakcyjny projekt graficzny. Standardowo zawiera on logotyp firmy wraz z najważniejszymi danymi teleadresowymi.
Wizytówka najczęściej zawiera wszystko to, co charakteryzuje daną osobę lub spółkę. Jeżeli przykładowo będzie ona należeć do spółki powiązanej z przemysłem motoryzacyjnym, można na niej umieścić niewielką ikonkę obrazującą samochód.