Jak przedstawiać swoją firmę w Sieci?


Wszyscy wiemy od dawna, że reklama jest dźwignią sprzedaży. Z każdej strony napastują nas wszędobylskie reklamy. W telewizji zwięzłe spoty, w prasie różne graficzne propozycje a na uliczkach np. ulotki.

A jak kwestia promocji prezentuje się w sieci?
waluta bilon

Autor: OC Always
Źródło: http://www.flickr.com
Kwestię tę znakomicie obsługuje amerykańska korporacja Google, jaka od wielu wiosen wykonuje czynność pod nazwą kampania adwords dowiedz się więcej ze strony. Poniekąd odpowiada ona na wyrazy, jakie wpisujemy w przeszukiwarce internetowej i prezentuje nam, zatem potencjalnemu Klientowi, promocję dopasowaną do podanego przez nas słowa. Tego typu kampania adwords gwarantuje zatem maksymalnie dopasowane do takiego potencjalnego odbiorcy oferty. Dla przykładu jeżeli szukamy butów, to prowadzona przez jakąś spółkę obuwniczą kampania adwords proponuje nam proponowane przez takową firmę obuwie. Jest to niezwykle komfortowe również dla reklamującej swe produkty spółki jak i dla prawdopodobnego petenta.
Powszechnie znany jest fakt, iż wpisując jakieś określenie w przeszukiwarce, najbardziej dla nas ciekawe są wyniki wyszukiwania znajdujące się na początkowej stronie spisu rezultatów. Jeśli chcemy, aby nasza propozycja na pewno znalazła się na początku takiej spisu, winna nas zainteresować reklama kontekstowa czytaj więcej. Dodatkowo promocja naszej firmy pojawi się wszędzie tam, w jakim miejscu pokazywane będą reklamy adwords a problematyka wyświetlającej takową reklamę strony zostanie powiązana z prowadzoną przez nas funkcjonalnością.

Innymi słowy jeżeli nasza firma para się obrotem butów, reklama kontekstowa machinalnie będzie pokazywać naszą reklamę osobom, które okrycia stóp szukają. Nasza reklama nie zjawi się natomiast, jeżeli ktokolwiek będzie szukał np. jakiejś innej rzeczy.