Czym jest DBMS i jakiego rodzaju zyski może dać używanie takiego systemu?


Wedle najnowszych badań opartych na statystykach aż 97% specjalistów ds. marketingu do wykonywania działań marketingowych stosuje specjalistycznych oraz dedykowanych danej firmie baz danych.

promocje

Autor: DigitalRalph
Źródło: http://www.flickr.com
Mogą być to bazy dotyczące nie tylko aktualnych klientów, lecz także historia ich zamówień. Na tej bazie można by prowadzić kontrole predykcyjne, jakie mogłyby pomóc przepowiedzieć tendencje w zachowaniach odbiorców.
W tego typu sposób oferta mogłaby zostać w większym stopniu spersonalizowana oraz właściwa niż gdyby z takich baz danych nie korzystali. W internecie działają zarówno darmowe bazy danych jak i indywidualne. Te ostatnie to bazy danych odbiorców konkretnych firm. Tego typu marketingowe bazy danych w bardzo wydajny sposób pomagają sprzedawać przeróżne produkty różnego typu nabywcom.

Jak myślisz? Czy informacje na opisywany temat są ciekawe? Jeśli tak, to przejrzyj tekst (https://www.kredytyeksperio.pl/kredyty-dla-firm/inwestycyjne/), a znajdziesz tam dużo fantastycznych wiadomości, które przyciągną Twoją uwagę.

Marketing – http://dcn.pl/s10_fulfilment – oparty o bazy danych pozwala dokładniej poznać obecnych oraz przyszłych odbiorców, a przez to również przewidywać ich zachowania. Oczywiście bez ingerowania w ich intymność, ponieważ klienci musieli kiedyś dać zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych.

Bardzo łatwo dostępne są bazy danych spółek. Bazy te są podzielone na miasta lub profile działalności. Istnieją również bazy danych z numerami telefonów komórkowych klientów indywidualnych. Także z podziałem na różne upodobania, np. chęć podpisania ubezpieczenia OC czy potrzebę inwestowania pieniędzy. Ogólnie przedmiot ujmując bazy podzielone są na profile typu B2B (Business to Business) czy B2C (Business to Customer).

Są to prawdopodobnie doskonałe narzędzia marketingowe, gdyż zawierają dosłownie miliony potencjalnych odbiorców, do których trzeba wyłącznie wysłać swoją ofertę. Jeśli dostępne dla wszystkich bazy są tak obszerne, wystarczyłoby sobie wyobrazić potencjał tkwiący w bazach, jakie mogłyby być stworzone na własne potrzeby.