

Niezwykle ciekawym zdał Ci się ten artykuł i podane tu informacje? To fantastycznie! Kliknij w ten link i przeloguj się na nowy adres tej witryny (profill.com.pl/programy-b2b).
Przeciętna gazetka Lidl zawiera w pierwszej kolejności informacje o produktach, które są właśnie promowane, i najczęściej będą to produkty, jakie i tak trzeba kupić, czyli środki czystości lub żywność. Jednak największym plusem takich gazetek jest to, że jeśli klient się skusi i przyjdzie już do sklepu, to przeważnie zostawi w nim znacznie więcej pieniędzy, bo poza produktami po które przyszedł zrobi też resztę zakupów. Gazetki mają zróżnicowaną postać, każdy ze sklepów opracował najbardziej odpowiedni na swoje potrzeby format i się go trzyma, skoro jest skuteczny. Przeważnie ich grubość będzie wynosić od kilku do kilkunastu stron, lecz zdarzają się również gazetki, które mają ich kilkadziesiąt. Najskuteczniejsze w gazetkach jest operowanie wysokością cen, jeśli się poda starą, wysoką cenę i obok niej promocyjną, to ma to ogromną skuteczność wśród wielu klientów.