Skip navigation.
Home
pielęgnacja zwierząt i zabawa dla całej rodziny

slider

Czy w dobie internetu wielkoformatowy plakat jest wciąż trafionym pomysłem na reklamowanie swoich usług? Jak wpływa on na postrzeganie marki?

Reklama to istotna część strategii firmy. Za jej sprawą można dotrzeć do bardzo wielu potencjalnych odbiorców swoich usług. Czy natomiast w dobie internetu dobrze dobrze pełni swoją funkcję billboard?


Części z osób się zdaje, iż niekoniecznie jest to najlepszym sposób na zaistnienie w przestrzeni publicznej.


Natomiast, jeżeli ktoś sobie przypomni na ile często zwraca się uwagę na duże powierzchnie służące do reklamowania się, dopadające nas zewsząd, to powiedzą, że rzeczywiście coś w tym jest. Jeśli chodzi o billboardy Kielce jak również inne większe miasta posiadają takich reklam bardzo dużo. Ich popularność z pewnością świadczy o tym, że pełnią one swą rolę. Natomiast trzeba naprawdę starać się czymś przyciągnąć uwagę odbiorcy, ponieważ kolejny, zwyczajny plakat nie załatwi sprawy. Przekaz musi nas zastanawiać, musi intrygować, zaciekawiać. Ma być dość krótki i chwytliwy. To wielka sztuka, aby tego typu połączenie paru słów i obrazu przekładało się na zainteresowanie.


mieszkania
Autor: Luke Lawreszuk
Źródło: http://www.flickr.com




Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec tak jak inne miejscowości, przeznaczają na ten rodzaj reklamy sporo przestrzeni w mieście. To daje ich twórcom spore pole do popisu. Właściciele firm z chęcią korzystają z wielkich plakatów dla ugruntowania w umysłach klientów pozycji takiej marki.


Ta znajomość marki ujawnia się na przykład w czasie wybierania w sklepie między dwoma produktami w podobnej cenie. Istnieje tendencja do wybierania produktów, jakie już skądś znamy. Dlatego billboard wciąż jest świetnym pomysłem na rozreklamowanie swojej firmy.