Skip navigation.
Home
pielęgnacja zwierząt i zabawa dla całej rodziny

slider

Druk wizytówek

Ciężko wyobrazić sobie bez nich zarządzany z sukcesem biznes, a jeszcze trudniej odgadnąć fakt, iż wielu biznesmenów rezygnuje z posiadania osobistych bilecików reklamowych.


Co ich zniechęca?


Z pewnością wygórowana cena, jaką należy zapłacić za projekt graficzny a także czas, jaki trzeba przeznaczyć na ustalenia dotyczące odmiany wizytówek oraz wdrożenie późniejszych korekt graficznych. Jest jednak sposób na to, ażeby zamienić długi, ciężki jak też drogi proces planowania biletów reklamowych w radość. Kreowanie wizytówek możesz podzielić na poniższe fazy: Zdefiniowanie funkcjonalności. Wizytówki jest to narzędzie wszechstronne, sprawdzające się w roli osobistego biletu , materiału promocyjnego wykorzystywanego w sprzedaży bezpośredniej bądź nośnika informacji handlowych, jakie dochodzą do szerokiej grupy odbiorców. Mając to na względzie dobrze będzie – przed poczęciem projektu – określić, do kogo szkicowana wizytówka ma trafić. Warto albowiem zróżnicować formę a także zaprojektować on-line wizytówki w wielu typach, przykładowo osobistych (na zebrania z Kontrahentami) i ogólnych (dla pracobiorców, partnerów). Następny krok po wskazaniu grupy docelowej jest to dobór wzornika – marketingowego podkładu na jaki naniesione pozostaną niuanse wizytówki. Mogą być to przykładowo wizytówki klasyczne - skocz.




wizytówki klasyczne
Autor: Dennis Yang
Źródło: http://www.flickr.com


Szablon wizytówki to tło, które możemy w dowolny sposób zorganizować, dopasować oraz spersonalizować - te wizytówki tłumacza.


Kiedy tło wizytówki jest gotowe, trzeba wypełnić je celnym, czytelnym, bardzo tematycznym przekazem, na przykład wizytówka tłumacz czy bilet wizytowy salonu kosmetycznego.